Powrót drogerii
Hiper- oraz supermarkety tracą klientów. Za to drogerie szybko rosną, głównie kosztem największych graczy
Jak wynika z raportu firmy Nielsen, nadal najczęściej kupujemy chemię gospodarczą i kosmetyki w hipermarketach, jednak w porównaniu z 2007 r. liczba wskazań dla tego segmentu spadła o 10 pkt, do 38 proc. Znaczenie supermarketów także zmalało o 2 pkt, do 17 proc.
Walkę o rynek wygrywają za to drogerie. Jeszcze dwa lata temu zakupy robiło w nich 17 proc. ankietowanych, dzisiaj już co czwarty. – Nie jest to zaskoczeniem, rynek na wielkie sklepy już się nieco nasycił, a bardzo szybko rozwijają się nie tylko sieci duże, jak Rossmann czy Drogerie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta