W kryzysie firmy starają się bardziej
Pogarszająca się sytuacja na rynku wymusza poprawę jakości obsługi klientów
– Jakość obsługi to coraz ważniejsze narzędzie zdobywania i utrzymania rynku – twierdzi Mirosław Bartoń, prezes spółki Vision SecretClient, która na portalu Jakośćobsługi.pl analizuje od roku oceny polskich konsumentów na temat standardów obsługi w firmach z 20 różnych branż.
Najnowszy barometr polskiej jakości obsługi wyliczony na podstawie opinii 200 tys. zarejestrowanych użytkowników portalu wzrósł na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta