Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W kryzysie firmy starają się bardziej

20 lipca 2009 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Satysfakcja z obsługi
źródło: Rzeczpospolita
Satysfakcja z obsługi

Pogarszająca się sytuacja na rynku wymusza poprawę jakości obsługi klientów

– Jakość obsługi to coraz ważniejsze narzędzie zdobywania i utrzymania rynku – twierdzi Mirosław Bartoń, prezes spółki Vision SecretClient, która na portalu Jakośćobsługi.pl analizuje od roku oceny polskich konsumentów na temat standardów obsługi w firmach z 20 różnych branż.

Najnowszy barometr polskiej jakości obsługi wyliczony na podstawie opinii 200 tys. zarejestrowanych użytkowników portalu wzrósł na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8374

Spis treści
Zamów abonament