Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Zegarki dla najważniejszych gości

31 sierpnia 2009 | Obiekty i usługi
Organizatorzy imprez i konferencji najczęściej zamawiają notatniki, długopisy i torby z logo firmy
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
Organizatorzy imprez i konferencji najczęściej zamawiają notatniki, długopisy i torby z logo firmy

Są nieodłącznym elementem każdej konferencji i spotkania biznesowego. Gadżety bywają tańsze lub droższe, popularne lub bardzo wyszukane. Wszystko zależy od pomysłodawcy i charakteru spotkania

Agnieszka Usiarczyk

– Dziś prezenty dla uczestników konferencji to standard. Muszą być. Jeśli firma nie ma dużego budżetu, decyduje się na zakup tańszych gadżetów – mówi Katarzyna Wejsis z firmy Nobell Congressing sp. z o.o. zajmującej się organizacją konferencji. Rozdając upominki, firmy starają się przywiązać klienta do swojej marki, utrwalić relacje z nim i zbudować pozytywny wizerunek. – Poza tym ludzie są już przyzwyczajeni, że oprócz wiedzy ze szkoleń czy konferencji przywożą jakiś drobiazg. Często są niezadowoleni, gdy od firmy, która zawsze coś wręczała, na kolejnym spotkaniu nic nie dostali. Myślę, że w przyszłości wręczanie drobiazgów nadal będzie praktykowane i raczej niewiele się zmieni ich asortyment – dodaje. Nadal na topie są praktyczne upominki. I choć kubki do nich należą, odchodzi się od ich rozdawania, ponieważ stały się zbyt pospolite.

Długopisy i notesy najpopularniejsze

Najczęściej zamawiane przez organizatorów imprez i konferencji są gadżety, które przydadzą się podczas spotkania, czyli notatniki, długopisy, torby, teczki. Zawsze są też smycze do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8409

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament