Zegarki dla najważniejszych gości
Są nieodłącznym elementem każdej konferencji i spotkania biznesowego. Gadżety bywają tańsze lub droższe, popularne lub bardzo wyszukane. Wszystko zależy od pomysłodawcy i charakteru spotkania
Agnieszka Usiarczyk
– Dziś prezenty dla uczestników konferencji to standard. Muszą być. Jeśli firma nie ma dużego budżetu, decyduje się na zakup tańszych gadżetów – mówi Katarzyna Wejsis z firmy Nobell Congressing sp. z o.o. zajmującej się organizacją konferencji. Rozdając upominki, firmy starają się przywiązać klienta do swojej marki, utrwalić relacje z nim i zbudować pozytywny wizerunek. – Poza tym ludzie są już przyzwyczajeni, że oprócz wiedzy ze szkoleń czy konferencji przywożą jakiś drobiazg. Często są niezadowoleni, gdy od firmy, która zawsze coś wręczała, na kolejnym spotkaniu nic nie dostali. Myślę, że w przyszłości wręczanie drobiazgów nadal będzie praktykowane i raczej niewiele się zmieni ich asortyment – dodaje. Nadal na topie są praktyczne upominki. I choć kubki do nich należą, odchodzi się od ich rozdawania, ponieważ stały się zbyt pospolite.
Długopisy i notesy najpopularniejsze
Najczęściej zamawiane przez organizatorów imprez i konferencji są gadżety, które przydadzą się podczas spotkania, czyli notatniki, długopisy, torby, teczki. Zawsze są też smycze do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta