Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znów objazdy na Marsa

31 sierpnia 2009 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk

Przebudowywane skrzyżowanie Trasy Siekierkowskiej, Ostrobramskiej, Marsa i Płowieckiej to niedostatecznie oznakowana plątanina jezdni. A od dzisiaj trzeba uważać jeszcze bardziej: drogowcy wprowadzili bardzo duże zmiany w organizacji ruchu, o których poinformowali dopiero wczoraj.

∑ Przejazd ul. Płowiecką w stronę Wawra został przełożony na jezdnię nowego ronda. Kierowcy robią tutaj „półkole” i zjeżdżają na wygibas istniejącego łącznika pod estakadami Trasy Siekierkowskiej. Mają dla siebie dwa pasy ruchu.

∑ W drugą stronę – z Wawra w kierunku Pragi – samochody jeżdżą jezdnią „pod prąd” (wcześniej prowadzącą w kierunku Wawra). Za skrzyżowaniem z ul. Marsa auta wracają na właściwą nitkę Płowieckiej, którą docierają do Grochowskiej. Tu także są dwa pasy ruchu.

∑ Na ul. Marsa w obydwu kierunkach – w stronę Rembertowa i Mokotowa – ruch został przełożony na nową jezdnię. Kierowcy mają tu po dwa pasy ruchu w każdą stronę. Jadąc w kierunku Rembertowa, na starą jezdnię wracają tuż przed wiaduktami nad linią kolejową.

Taka organizacja ruchu potrwa kilka miesięcy. Skrzyżowanie ma być gotowe w listopadzie 2011 r. Koszt: 124 mln zł.

—kmaj

Brak okładki

Wydanie: 8409

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament