Sukces na globalnym rynku
W przyszłym roku ma ruszyć kolejny, trzyletni programu rozwoju grupy. Can-Pack zamierza podwoić wielkość sprzedaży i poszerzyć rynki zbytu opakowań na świecie
Pomimo kryzysu grupa konsekwentnie realizuje przyjęty w 2007 r. plan rozwoju i uruchamia kolejne zakłady. Obecnie mamy ich 16 – mówi Wiesław Smulski, prezes firmy Can-Pack.
Zdolności produkcyjne grupy pozwalają zaoferować rocznie ponad 7,5 mld sztuk puszek napojowych, ponad 23 mld sztuk zamknięć do butelek, blisko 1 mld opakowań metalowych dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

