Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydawcy przeprowadzą kampanię w obronie swoich praw

24 listopada 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy z reklam prasowych będą się kurczyć. Tymczasem największe firmy monitorujące media osiągają, według IWP, przychody na poziomie kilku milionów złotych. Wpływy  z tantiem otrzymywanych od takich przedsiębiorstw byłyby  dodatkowym źródłem przychodów wydawców prasy.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z reklam prasowych będą się kurczyć. Tymczasem największe firmy monitorujące media osiągają, według IWP, przychody na poziomie kilku milionów złotych. Wpływy z tantiem otrzymywanych od takich przedsiębiorstw byłyby dodatkowym źródłem przychodów wydawców prasy.

Chcą uświadomić osobom kupującym przeglądy prasy, że wiele tzw. prasówek narusza interesy właścicieli gazet

Kampania informacyjno-edukacyjna, która rozpocznie się w przyszłym roku, będzie skierowana do mediów i do przedsiębiorstw korzystających z usług firm monitorujących prasę, czyli sporządzających tzw. prasówki (zestawy bieżących tekstów o danej firmie lub zagadnieniu) – podał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8481

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament