Dziewięć tysięcy ton kremów
Jeden z największych producentów kosmetyków konsekwentnie realizuje strategię rozwoju szybszego niż rynek
Pasażerowie warszawskiego metra w ostatnich tygodniach chętnie sięgali po próbki nowej serii kosmetyków Nivea for Man. Takie akcje marketingu bezpośredniego pomagają poznańskiej spółce Nivea Polska skutecznie walczyć z efektami spowolnienia w gospodarce. Na tyle skutecznie, że jej tegoroczne wyniki nie powinny być gorsze od tych z ubiegłego roku. Nivea Polska...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

