Cel – rozwój w regionie
Dla gdańskiego LPP kluczowym wydarzeniem 2008 roku było przejęcie konkurencyjnego Artmana. To jeden z powodów wzrostu obrotów grupy o 27 proc.
Portfel marek przedsiębiorstwa, w którym znajdował się dotychczas jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych w naszym kraju, czyli Reserved oraz Cropp i Esotiq, powiększył się o salony House i nowo tworzonej sieci Mohito. Sukces firmie zapewnia także przygotowanie bardzo szerokiej kolekcji, gdzie coś...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
