Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chevrolet zwiększa autonomię w Polsce

24 listopada 2009 | Ekonomia

Należąca do General Motors marka dostosowuje strukturę do europejskiej strategii koncernu. Będzie miała teraz więcej autonomii. Dyrektorem generalnym Chevrolet Poland został Andrzej Żelazny, od połowy 1994 roku związany z GM, ostatnio odpowiadający za sprzedaż i marketing Chevroleta.

W październiku sprzedaż tej marki w Polsce zwiększyła się o blisko 13 proc. w stosunku do września, a za okres styczeń – październik 2009 odnotowała w ujęciu rok do roku jedynie minimalny spadek. Ponieważ nabywcami chevroletów są przede wszystkim klienci indywidualni, a sprzedaży nie wspomagał reeksport (sprzedaż części importerów i producentów nakręcały niemieckie dopłaty za złomowanie), wyniki sprzedaży można uznać za całkiem niezłe. W przyszłym roku firma wprowadzi na polski rynek nowego miejskiego sparka. To kolejny po cruze model Chevroleta w całkowicie nowej, przygotowanej pod europejskich klientów stylistyce. Do 2011 roku wymieniona zostanie cała gama modelowa. — adw

Brak okładki

Wydanie: 8481

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament