Chevrolet zwiększa autonomię w Polsce
Należąca do General Motors marka dostosowuje strukturę do europejskiej strategii koncernu. Będzie miała teraz więcej autonomii. Dyrektorem generalnym Chevrolet Poland został Andrzej Żelazny, od połowy 1994 roku związany z GM, ostatnio odpowiadający za sprzedaż i marketing Chevroleta.
W październiku sprzedaż tej marki w Polsce zwiększyła się o blisko 13 proc. w stosunku do września, a za okres styczeń – październik 2009 odnotowała w ujęciu rok do roku jedynie minimalny spadek. Ponieważ nabywcami chevroletów są przede wszystkim klienci indywidualni, a sprzedaży nie wspomagał reeksport (sprzedaż części importerów i producentów nakręcały niemieckie dopłaty za złomowanie), wyniki sprzedaży można uznać za całkiem niezłe. W przyszłym roku firma wprowadzi na polski rynek nowego miejskiego sparka. To kolejny po cruze model Chevroleta w całkowicie nowej, przygotowanej pod europejskich klientów stylistyce. Do 2011 roku wymieniona zostanie cała gama modelowa. — adw


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)