Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biedronka skupi się na polskim rynku

24 listopada 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Biedronka nie zwalnia tempa rozwoju. W kolejnych  latach zapowiada otwieranie po ok. 150 nowych sklepów.
źródło: Rzeczpospolita
Biedronka nie zwalnia tempa rozwoju. W kolejnych latach zapowiada otwieranie po ok. 150 nowych sklepów.

Sieć odkłada giełdowy debiut oraz inwestycje na Ukrainie i w Rumunii, ale w przyszłym roku chce rozpocząć w Polsce nowy rodzaj działalności

– Zespół, który się tym zajmuje, powinien zakończyć prace na początku przyszłego roku. W tej chwili nie mam jeszcze informacji, którymi mógłbym się podzielić – mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka.

Na rynku pojawiają się spekulacje, że może chodzić o działalność hurtową, gdzie portugalska grupa ma już pewne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8481

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament