Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Książki, filmy i płyty CD nie wrócą łatwo do sklepu

28 grudnia 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Sklepy nie muszą przyjmować zwrotów dobrych towarów. Gdy nie zadbaliśmy o taką możliwość podczas zakupów, trudno to będzie naprawić

Pamiętajmy, że klient nie może żądać, aby sklep przyjął od niego pełnowartościowy towar i zwrócił mu wydane na ten cel środki. Takich uprawnień nie przewidują przepisy konsumenckie z 2002 r.

Ważna umowa

W najlepszej sytuacji są osoby, które znalazły sklep deklarujący, że w określonym terminie (np. tygodniowym, miesięcznym) przyjmie nietrafione prezenty.

Mimo że nie jest to obowiązek ustawowy, placówek posługujących się tą zachętą marketingową jest już coraz więcej. Trzeba jednak dokładnie zapoznać się z warunkami swoistych promocji, aby np. nie spóźnić się z oddaniem upominku o kilka dni.

Większość placówek nie propagowało jednak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8508

Spis treści
Zamów abonament