Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fundusze mniej wydają na reklamę

30 grudnia 2009 | Ekonomia | Katarzyna Ostrowska
OFE reklamują się zwykle przed losowaniami ZUS  w grudniu, styczniu, czerwcu i lipcu. Chcą pozyskać osoby, które na czas nie wybrały funduszu.
źródło: Rzeczpospolita
OFE reklamują się zwykle przed losowaniami ZUS w grudniu, styczniu, czerwcu i lipcu. Chcą pozyskać osoby, które na czas nie wybrały funduszu.

O ponad jedną trzecią spadły w tym roku wydatki reklamowe otwartych funduszy emerytalnych

Prawie 40 mln zł wydały od początku roku do końca listopada fundusze emerytalne na reklamę – wynika z danych Expert Monitor, firmy monitorującej rynek reklamy. Dla porównania w tym samym okresie 2008 r. było to 1,5-krotnie więcej, bo prawie 63 mln zł.

Wartości te nie uwzględniają możliwych rabatów, a te w tym roku były znacznie wyższe niż w latach poprzednich, gdy i tak sięgały do 50 proc. wartości z cennika. Poza tym wyliczenia te nie zawierają wydatków na reklamę w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8510

Spis treści
Zamów abonament