Fundusze mniej wydają na reklamę
O ponad jedną trzecią spadły w tym roku wydatki reklamowe otwartych funduszy emerytalnych
Prawie 40 mln zł wydały od początku roku do końca listopada fundusze emerytalne na reklamę – wynika z danych Expert Monitor, firmy monitorującej rynek reklamy. Dla porównania w tym samym okresie 2008 r. było to 1,5-krotnie więcej, bo prawie 63 mln zł.
Wartości te nie uwzględniają możliwych rabatów, a te w tym roku były znacznie wyższe niż w latach poprzednich, gdy i tak sięgały do 50 proc. wartości z cennika. Poza tym wyliczenia te nie zawierają wydatków na reklamę w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta