Komercyjnie, czyli głupio
Sprzedaż „Wprost” najprawdopodobniej kończy żywot tego tygodnika. Jego upadek sporo mówi nam nie tyle o rynku mediów w Polsce, ile o tzw. specjalistach od niego.
Kilka lat temu prasę w Polsce dotknęły strukturalne kłopoty, które najpoważniejsze okazały się na rynku tygodników. Jest to tendencja globalna, która z pewnością zredukuje rolę i znaczenie prasy papierowej w skali światowej. Tytuły bronią się przed nią na różne sposoby.
Poprzedni właściciele i szefowie „Wprost” przyjęli strategię proponowaną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta