Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamowa odwilż w TV

22 marca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W ubiegłym roku rynek skurczył się w wyniku kryzysu.  W tym wpływy z reklamy w TV mogą lekko wzrosnąć.
źródło: Rzeczpospolita
W ubiegłym roku rynek skurczył się w wyniku kryzysu. W tym wpływy z reklamy w TV mogą lekko wzrosnąć.

Po kryzysowym roku największe stacje telewizyjne wracają do podwyżek cen reklam. Najbardziej podrożał TVN

– W telewizjach widać pewien optymizm – przyznaje Piotr Bieńko, dyrektor zarządzający domu mediowego Mediasense.

Branża czekała na kwietniowe cenniki telewizyjne, bo po dwóch tradycyjnie skromniejszych miesiącach, jakimi są w telewizji styczeń i luty, wiosną, kiedy w stacjach ruszą już nowe ramówki, zaczyna być widoczne, jak będą się kształtować tendencje na reklamowym rynku telewizyjnym.

Jak podał Presserwis, w kwietniowym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8579

Spis treści
Zamów abonament