Reklamowa odwilż w TV
Po kryzysowym roku największe stacje telewizyjne wracają do podwyżek cen reklam. Najbardziej podrożał TVN
– W telewizjach widać pewien optymizm – przyznaje Piotr Bieńko, dyrektor zarządzający domu mediowego Mediasense.
Branża czekała na kwietniowe cenniki telewizyjne, bo po dwóch tradycyjnie skromniejszych miesiącach, jakimi są w telewizji styczeń i luty, wiosną, kiedy w stacjach ruszą już nowe ramówki, zaczyna być widoczne, jak będą się kształtować tendencje na reklamowym rynku telewizyjnym.
Jak podał Presserwis, w kwietniowym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta