Pokazać się w unikatowy sposób
Wizerunek przedsiębiorstwa
Pokazać się w unikatowy sposób
Doskonały produkt, sprawna dystrybucja czy efektywna organizacja przestają wystarczać, gdyż powoli wszyscy osiągają ten sam wysoki poziom. Ostatnich kilkadziesiąt lat zachodnich doświadczeń wskazuje, że to unikatowy wizerunek przedsiębiorstwa może nas wyróżnić spośród konkurencji. Może też przyciągnąć i przekonać klientów do trwałego, partnerskiego związku z firmą. To zaś oznacza pobudzenie popytu na produkty firmy oraz wzrost zaufania do niej ze strony dostawców towarów i instytucji finansujących.
Nie tylko znak firmowy
Ostatnich 5 lat przemian gospodarczych w kraju zmusiło i zmusza polskie firmy do większej troski o własny kreowany obraz. Niestety, większość z nich, jak twierdzą specjaliści z gdańskiej Grupy A 5, zajmującej się całościowym systemem identyfikacji firm, chowa się jeszcze za niewiele znaczącymi skrótami literowymi lub symbolami. Ich abstrakcyjne formy są trudne do opisania i zapamiętania. -- Słaba zauważalność firmy potęgowana jest przez niespójne stosowanie charakterystycznych dla niej elementów -- tłumaczy Mirosław Wołowik, dyrektor ds. marketingu wspomnianej grupy. Wskazuje, że myślenie w kategoriach całościowgo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta