Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pokazać się w unikatowy sposób

03 czerwca 1996 | Ekonomia | LO

Wizerunek przedsiębiorstwa

Pokazać się w unikatowy sposób

Doskonały produkt, sprawna dystrybucja czy efektywna organizacja przestają wystarczać, gdyż powoli wszyscy osiągają ten sam wysoki poziom. Ostatnich kilkadziesiąt lat zachodnich doświadczeń wskazuje, że to unikatowy wizerunek przedsiębiorstwa może nas wyróżnić spośród konkurencji. Może też przyciągnąć i przekonać klientów do trwałego, partnerskiego związku z firmą. To zaś oznacza pobudzenie popytu na produkty firmy oraz wzrost zaufania do niej ze strony dostawców towarów i instytucji finansujących.

Nie tylko znak firmowy

Ostatnich 5 lat przemian gospodarczych w kraju zmusiło i zmusza polskie firmy do większej troski o własny kreowany obraz. Niestety, większość z nich, jak twierdzą specjaliści z gdańskiej Grupy A 5, zajmującej się całościowym systemem identyfikacji firm, chowa się jeszcze za niewiele znaczącymi skrótami literowymi lub symbolami. Ich abstrakcyjne formy są trudne do opisania i zapamiętania. -- Słaba zauważalność firmy potęgowana jest przez niespójne stosowanie charakterystycznych dla niej elementów -- tłumaczy Mirosław Wołowik, dyrektor ds. marketingu wspomnianej grupy. Wskazuje, że myślenie w kategoriach całościowgo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 770

Spis treści

Nieruchomości, budownictwo

Zamów abonament