Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przez telefon można więcej

28 kwietnia 2010 | Nauka | Piotr Kościelniak
Borys Wróbel jest członkiem zarządu mobijoy! w grupie  One-2-One, specjalizuje się w nowych technikach marketingu
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Borys Wróbel jest członkiem zarządu mobijoy! w grupie One-2-One, specjalizuje się w nowych technikach marketingu

Marketing w komórkach to coś lepszego niż nachalne reklamy – przekonuje Borys Wróbel z mobijoy!

Rz: Marketing mobilny to pojęcie robiące zawrotną karierę. Co to właściwie jest?

Borys Wróbel: O ile marketing internetowy to są wszystkie działania firmy w sieci, o tyle marketing mobilny to wszystko, co komunikowane jest za pośrednictwem telefonu komórkowego.

Czyli jak?

Wiadomości SMS przychodzą nam najszybciej do głowy, bo są wykorzystywane np. w konkursach. Prawdziwa rewolucja dokonała się jednak dzięki zwiększeniu szybkości i spadkowi cen przesyłu danych. Dzięki temu z niszy wyszedł mobilny Internet, powstają nowe serwisy i pojawia się reklama. Bardzo ciekawa jest sfera aplikacji – programów przystosowanych do możliwości telefonów. Dzięki temu można wchodzić z klientami w interakcje, a jednocześnie pozwolić im spędzić czas z grą czy trafić do celu dzięki nawigacji.

Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić...

Najprościej umieścić logotyp marki w programie na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8610

Spis treści
Zamów abonament