Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż pakowanej żywności na ścieżce wzrostu

28 kwietnia 2010 | Ekonomia | B.D.
W Polsce sprzedaż pakowanej żywności będzie nadal rosła.  Jednak dość powoli. W 2010 r. wartość tego rynku zwiększy się o niecały 1 procent.  W przyszłym zyska 1,7 proc.
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce sprzedaż pakowanej żywności będzie nadal rosła. Jednak dość powoli. W 2010 r. wartość tego rynku zwiększy się o niecały 1 procent. W przyszłym zyska 1,7 proc.

W 2010 r. Polacy wydadzą na zapakowane produkty spożywcze o 500 mln zł więcej niż w ubiegłym roku. Łącznie przeznaczą na nie 52,1 mld zł – prognozuje firma badawcza Euromonitor International

Do 2012 r. wartość rynku pakowanej żywności ma się zwiększyć do 54,3 mld zł. Analitycy Euromonitora zwracają uwagę, że mimo kryzysu polscy konsumenci nie ograniczyli drastycznie wydatków na podstawowe produkty żywnościowe. Z drugiej jednak strony zaczęli kupować...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8610

Spis treści
Zamów abonament