Sprzedaż pakowanej żywności na ścieżce wzrostu
W 2010 r. Polacy wydadzą na zapakowane produkty spożywcze o 500 mln zł więcej niż w ubiegłym roku. Łącznie przeznaczą na nie 52,1 mld zł – prognozuje firma badawcza Euromonitor International
Do 2012 r. wartość rynku pakowanej żywności ma się zwiększyć do 54,3 mld zł. Analitycy Euromonitora zwracają uwagę, że mimo kryzysu polscy konsumenci nie ograniczyli drastycznie wydatków na podstawowe produkty żywnościowe. Z drugiej jednak strony zaczęli kupować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta