Współpraca nie podlega VAT
Wspólne działania marketingowe dwóch firm, które mają zachęcić klientów do zakupu towarów lub usług każdej z nich, nie są wzajemnym świadczeniem usług
Tak wynika z orzeczenia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 26 kwietnia 2010 r.
Sprawa dotyczyła wniosku o interpretację. Wystąpił z nim bank. Zawarł z jednym z operatorów telefonii komórkowej porozumienie o prowadzeniu wspólnej akcji marketingowej. Strony ustaliły, że operator telefonii będzie dostarczał do placówek banku witryny wystawiennicze, w których umieszczone będą modele aparatów, na które klientom banku przyznany zostanie rabat. Ponadto będą oni mogli pobrać za darmo z Internetu i zainstalować w swoich telefonach dodatkowe aplikacje. Strony porozumienia zobowiązały się do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta