MEN podpowiada lekcje o powodzi
Po co uczniowie mają teraz obliczać objętość zalanych budynków – pytają zaskoczeni eksperci
„Jak sobie radzić z powodzią – materiały dydaktyczne dla nauczycieli” to poradnik, który na swej stronie internetowej poleca szkołom z terenów dotkniętych powodzią resort edukacji.
Publikacja zawiera pomysły na zajęcia, warsztaty i scenariusze lekcji. Wiele stron poświęconych jest przekazywaniu uczniom informacji, jak zabezpieczyć się przed powodzią.
Jednak eksperci ostrzegają, by nauczyciele dwa razy się zastanowili, zanim teraz sięgną do tych materiałów. Dlaczego?
Oblicz straty rodziny
– Ten poradnik może w całości polecać tylko ktoś, kto nie wie, jaką traumą jest dla dzieci powódź –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta