Szersza rzeczywistość
Stań się częścią reklamy – to nowy pomysł na zdobycie klienta
Technologia rozszerzonej rzeczywistości (z angielska augmented reality, czyli AR) łączy świat wirtualny z rzeczywistością.
W ciekawy sposób korzystał z niej chociażby producent klocków Lego – po wzięciu do ręki pudełka z zestawem klocków i zbliżeniu zamieszczonego na nim kodu do ekranu w sklepie można było zobaczyć na ekranie siebie, w czasie rzeczywistym, trzymającego to samo pudełko, ale z już złożoną zabawką.
W podobny sposób reklamują się już firmy w Polsce. Latem ubiegłego roku Kompania Piwowarska zorganizowała np. kampanię piwa Lech pod hasłem „Znajdź Nową Kaledonię” – każdy, kto skierował przed wizjer...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta