Bank się pomylił, klient miał zapłacić
Millennium w wyniku błędu pracownika zablokował kartę swojej klientki. Za wyrobienie nowej zażądał pieniędzy, choć nie miał do tego prawa
Pani Ewa jest klientką oddziału Banku Millennium w Krakowie. Na początku czerwca zadzwoniła do niej pracownica banku i poinformowała, że karta, za pomocą której klientka m.in. podejmuje pieniądze z bankomatu, została zablokowana.
– Przyznała, że stało się to przez przypadek. Zostałam pomylona z innym klientem. Powiedziała mi, że jeśli chcę mieć nową kartę, muszę zadzwonić na podany numer i zamówić ją na swój koszt – opowiada czytelniczka. – Rozumiem, że pomyłki się zdarzają, ale w takim wypadku to bank, który zawinił, powinien szybko na swój koszt wysłać do mnie kuriera z nową kartą. Brak karty oznacza brak dostępu do pieniędzy, a to bardzo utrudnia życie.
W Banku Millennium za wymianę karty płaci się 20 zł....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta