Kampania z misją
Kultura wypoczynku – pod tym wspólnym hasłem już 3 lipca rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „PGNiG Bezpiecznie nad wodą”. Celem akcji jest promowanie aktywnego i bezpiecznego przebywania nad wodą i popularyzacja postaw proekologicznych
Kampania przygotowana przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podobnie jak w poprzednich latach ma charakter weekendowych pikników organizowanych w popularnych miejscowościach wypoczynkowych.
W tym roku „PGNiG Bezpiecznie nad wodą” odwiedzi Mikołajki (3 – 4 lipca), Sopot (17 – 18 lipca), Polańczyk (31 lipca – 1 sierpnia), Kołobrzeg (7 – 8 sierpnia), Gdynię (14 – 15 sierpnia) i Mrągowo (21 – 22 sierpnia). Podczas sobotnich koncertów wystąpią, między innymi, Ania Wyszkoni, Monika Brodka, Afromental, Feel i Zakopower.
– Naszą intencją już od samego początku było prowadzenie kampanii długofalowej – mówi Michał Szubski, prezes zarządu PGNiG SA. – Uznaliśmy, że jest to jedyna droga do realizacji założonych celów. Jesteśmy przekonani, że działania profilaktyczne prowadzone wśród młodych ludzi będą skutkowały wzrostem ich poziomu świadomości, czystością plaż, a liczba utonięć i wypadków na wodzie będzie malała z roku na rok. Z pełną odpowiedzialnością i przekonaniem wspieramy takie projekty,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta