Rosną wydatki na ukrytą reklamę i akcje promocyjne
O 9,4 proc. będą od 2009 do 2014 r. rosnąć średnio co roku szacowane dziś na prawie 25 mld dol. wydatki na tzw. branded content w USA.
Chodzi o – w wolnym tłumaczeniu – treść reklamową (np. sponsoring rozmaitych wydarzeń i ukryta reklama, czyli sposób na prezentowanie marki w jakimś konkretnym kontekście). Globalnie zwyżki w tej branży wyniosą w tym czasie co roku średnio 9,1 proc.
Reklamodawcy inwestują w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta