Agora widzi oznaki stabilizacji w reklamie
Wydawca „Gazety Wyborczej” zamknął drugi kwartał małym wzrostem wpływów z reklam i zyskiem wyższym od oczekiwanego przez rynek
Piotr Niemczycki, prezes Agory, podkreślał, że w II kwartale tego roku spółka odnotowała wreszcie rok do roku wzrost wpływów z reklam (o 0,5 proc., do 195,7 mln zł). – Liczba zamieszczanych w dziennikach ogłoszeń rekrutacyjnych powoli rośnie a jak wiadomo, jest to jeden ze wskaźników, na które zwracamy uwagę przy ocenie sytuacji na rynku....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta