Internet motorem globalnego rynku gier wideo
W ciągu najbliższych pięciu lat rynek gier wideo (liczony jako suma wydatków na gry i zamieszczanych w nich reklam, ale bez sprzętu do grania) będzie rósł średnio o 10,6 proc. rocznie
Dzięki temu szacowana w 2009 r. na 52,5 mld dol. branża ma być warta w 2014 r. aż 86,7 mld dol., o ponad 65 proc. więcej niż obecnie.
Gros rynku wciąż generują wpływy ze sprzedaży gier na konsole (w tym roku zapewnią ich ponad połowę). – Będą się pojawiały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta