Telewizje wydają więcej na ramówki
Rynek reklamy drgnął i nadawcy chętniej inwestują w ramówki. Analitycy spodziewają się dalszych, choć powolnych, zwyżek w produkcje telewizyjne
Jak zauważa Leszek Iwaszko, analityk KBC Securities, TVN już podał, że wydatki na jesienną ramówkę były niewiele, ale większe niż rok wcześniej. – Rynek reklamy wciąż charakteryzuje się jednak niską przewidywalnością i choć sądzimy, że w 2011 roku będzie mocniejszy niż w tym, trudno powiedzieć, czy to pociągnie za sobą znacznie większe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta