Gorące ruchy w mroźnym biznesie
Zaostrza się walka o wart 1,7 mld złotych rynek mrożonek. W 2009 r. Polacy wydali na mrożoną żywność 1,62 mld zł – szacuje Euromonitor International
W tym roku będzie to ponad 1,7 mld zł. Sprzedaż mrożonek powinna rosnąć co najmniej do 2015 r. Analitycy Euromonitora prognozują, że jej wartość przekroczy wówczas 2 mld zł.
Obecnie najbardziej popularne są mrożonki na bazie warzyw. Euromonitor podaje, że w 2010 r. statystyczny Polak kupi 1,1 kg tych produktów, co stanowi około jednej czwartej wszystkich zamrożonych dań. Nielsen policzył, że od czerwca 2009 r. do połowy 2010 r. nasze wydatki na mrożonki na bazie warzyw i owoców zwiększyły się o 11 proc. Wielkość ich sprzedaży urosła w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta