Ważne nie tylko niskie ceny
Zakupy w Internecie szybko rosną, a dla klientów priorytetem staje się bezpieczeństwo transakcji
Z danych firmy badawczej ReportLinker wynika, że w 2009 r. choć raz zakupy w Internecie zrobiło 25 proc. Polaków. Oznacza to, że korzysta z nich na razie co drugi użytkownik sieci. Dla porównania w Niemczech odsetek ten wynosi 75 proc., a w państwach skandynawskich nawet ponad 80 proc.
Jak ocenia Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w wyścigu e-sprzedawców o klientów coraz większego znaczenia będzie nabierać reputacja poszczególnych sklepów. W sytuacji gdy sieć będzie notować rosnącą liczbę dostawców, klienci będą coraz częściej wybierać sklepy, do których mają pełne zaufanie.
– Prawo zapewnia klientom bardzo dobrą ochronę. W efekcie zakupy w markowych, działających nawet po kilkanaście lat...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta