Zetka chce zmienić grupę docelową
Radio Zet ma nową strategię – chce mieć słuchaczy starszych niż dotychczas i starszych niż ma jego największa konkurencja – RMF FM
Bijąca Zetkę na głowę, jeśli chodzi o słuchalność, krakowska rozgłośnia RMF FM kieruje się do słuchaczy w wieku 25 – 39 lat, a Radio Zet będzie teraz chciało mieć słuchaczy starszych. Dotychczas Zetka kierowała się do osób w wieku 25 – 44 lata, a teraz poszuka słuchaczy w wieku 28 – 49 lat. Format stacji się nie zmieni (to tak jak w przypadku RMF FM, tzw. AC – od „Adult Contemporary”), Zetka zapowiada lekką modyfikację swojego logo,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta