Radio Zet przegrało wojnę z RMF FM. Szuka nowego łowiska
Zmiana grupy docelowej oznacza, że Eurozet chce ratować słuchalność swej flagowej stacji, rzucając wyzwanie Agorze, zamiast się wykrwawiać w boju z grupą RMF
Od września Radio Zet zmienia grupę docelową. Chce kierować się nie do słuchaczy w wieku 25 – 44 lat, lecz do grupy 28 – 49. To mała rewolucja na polskim rynku radiowym.
Dotąd obie stacje walczyły o tego samego słuchacza. Ale jak pokazują wyniki badań słuchalności RadioTrack, od trzech lat Radio Zet zaczęło zdecydowanie przegrywać.
Jeszcze w 2007 r. różnica między stacjami wynosiła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta