Rynek płatnej telewizji jeszcze idzie w górę
Powoli zbliżamy się do nasycenia rynku tą usługą. Nadawcy szukają pomysłów, jak znaleźć nowych klientów
W opublikowanych właśnie badaniach odbioru płatnej telewizji na świecie operator satelitarny Eutelsat podaje, że łącznie w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie klientów kablówek i platform satelitarnych jest już 210,7 mln – o 4,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Podobnie jak w Polsce rośnie głównie baza abonentów platform cyfrowych. Obecnie jest ich w wymienionych rejonach 129,3 mln (to o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej), podczas gdy liczba klientów kablówek powoli zaczyna spadać – aktualnie wynosi 85,2 mln (niecały procent mniej niż rok wcześniej). “Spadek liczby gospodarstw odbierających telewizję za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta