Kreują wizerunek firmy
Muszą być ładne, zgrabne i uśmiechnięte. Hostessy powinny znać języki obce i szybko opanować podstawowe informacje dotyczące tematu konferencji lub firmy, które prezentują
Hostessy – młode atrakcyjne dziewczyny promujące nowe produkty – pracują w supermarketach, salonach samochodowych, na konferencjach. Firmy, szukając dziewczyn, które w czasie spotkań będą pełnić rolę hostess, zwracają uwagę na założenia wizerunkowe firmy. – Dziewczyny muszą umieć chodzić w butach na wysokim obcasie i mieć zgrabne nogi, bo np. styliści zaprojektowali dla nich klasyczne małe czarne sukienki – firma chce, by jej wizerunek kojarzył się nie tylko z silną, ale i seksowną kobietą – opowiada Marek Kuśnierz, właściciel agencji reklamowej Graff, która ma na koncie organizację dziesiątek targów, spotkań i konferencji, w której brały udział hostessy.
Rezolutne i odpowiedzialne
Powstało sporo agencji hostess. Na ich stronach internetowych znajdziemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta