Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kreują wizerunek firmy

27 września 2010 | Obiekty i usługi

Muszą być ładne, zgrabne i uśmiechnięte. Hostessy powinny znać języki obce i szybko opanować podstawowe informacje dotyczące tematu konferencji lub firmy, które prezentują

Hostessy – młode atrakcyjne dziewczyny promujące nowe produkty – pracują w supermarketach, salonach samochodowych, na konferencjach. Firmy, szukając dziewczyn, które w czasie spotkań będą pełnić rolę hostess, zwracają uwagę na założenia wizerunkowe firmy. – Dziewczyny muszą umieć chodzić w butach na wysokim obcasie i mieć zgrabne nogi, bo np. styliści zaprojektowali dla nich klasyczne małe czarne sukienki – firma chce, by jej wizerunek kojarzył się nie tylko z silną, ale i seksowną kobietą – opowiada Marek Kuśnierz, właściciel agencji reklamowej Graff, która ma na koncie organizację dziesiątek targów, spotkań i konferencji, w której brały udział hostessy.

Rezolutne i odpowiedzialne

Powstało sporo agencji hostess. Na ich stronach internetowych znajdziemy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8737

Spis treści

Nieruchomości w Polsce Południowej

Środki unijne w Polsce południowej

Zamów abonament