Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Bez niby-promocji

26 stycznia 2011 | Pierwsza strona | Izabela Lewandowska

Sąd Najwyższy w precedensowym wyroku uznał, że sądy mogą badać stosowane przez firmy tzw. programy lojalnościowe pod kątem ich zgodności z prawami konsumentów.

Do tej pory nie było to możliwe. Wiele firm to wykorzystywało i np. skracało okres promocji lub odmawiało wydania prezentów konsumentom. Teraz niezadowoleni klienci będą mogli zaskarżyć do sądu każdy program lojalnościowy, który narusza ich prawa.

– To dobry wyrok. Przystępując do programu, klient oczekuje określonych korzyści i firma powinna się z tego wywiązać – mówi Cezary Banasiński, były prezes UOKiK.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8836

Spis treści
Zamów abonament