Spada sprzedaż nowych nart
Coraz więcej Polaków szusuje, ale i wybiera używany sprzęt
Góry, narty i snowboard to sprawdzony przepis na udane ferie. Co 12. Polak umie jeździć na nartach i coraz więcej z nas decyduje się na aktywne spędzenie zimowego urlopu.
– Mimo to od pięciu lat na rynku obserwuje się spadek sprzedaży snowboardu i klasycznych nart carvingowych – mówi Janusz Borowiec, – dyrektor generalny jedynej polskiej marki narciarskiej Majesty Skis. Obecnie na polski rynek sprowadza się rocznie około 75 tys. par nart i 100 tys. par butów narciarskich – wynika z danych polskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta