Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spada sprzedaż nowych nart

26 stycznia 2011 | Ekonomia | Dorota Czerwińska
Ulubione marki polaków
źródło: Rzeczpospolita
Ulubione marki polaków

Coraz więcej Polaków szusuje, ale i wybiera używany sprzęt

Góry, narty i snowboard to sprawdzony przepis na udane ferie. Co 12. Polak umie jeździć na nartach i coraz więcej z nas decyduje się na aktywne spędzenie zimowego urlopu.

– Mimo to od pięciu lat na rynku obserwuje się spadek sprzedaży snowboardu i klasycznych nart carvingowych – mówi Janusz Borowiec, – dyrektor generalny jedynej polskiej marki narciarskiej Majesty Skis. Obecnie na polski rynek sprowadza się rocznie około 75 tys. par nart i 100 tys. par butów narciarskich – wynika z danych polskich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8836

Spis treści
Zamów abonament