Rośnie liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji
W ubiegłym roku z płatnej telewizji na rzecz innych, analogicznych usług, np. w Internecie, zrezygnowało na świecie zaledwie 1,19 mln ludzi, czyli 0,18 proc. użytkowników takiej usługi – wynika z najnowszych danych Informa Telecoms & Media.
To niewielki odsetek, który na razie nie wpłynie na losy płatnej telewizji, ale będzie on rósł. – Wpływ tego zjawiska na razie był bardzo ograniczony, ale to może się zmienić, w miarę jak alternatywne usługi będą się poprawiać i stawać coraz bardziej atrakcyjne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta