Empik próbował podbierać klientów Merlinowi?
Sklepy mimo zablokowania ich fuzji podtrzymują chęć dalszej współpracy. Jednak faktycznie trudno to zauważyć
W lipcu 2010 r. Empik Media & Fashion poinformował, że chce przejąć internetowy sklep Merlin – jego akcjonariusze mieli otrzymać 115 – 130 mln zł. Niedługo później testowo wprowadzono nową usługę. Klienci Merlina mogli zrobione w Internecie zakupy bez opłat odebrać nie tylko w punktach tej firmy, ale także w salonie Empiku.
Wydawało się, że to krok do integracji firm, ale pojawiły się problemy. „Gdy odbierałem w Empiku zrobione w Merlinie zakupy, dostałem 15-proc. kupon rabatowy. Jednak na zakupy w Empik.com" – napisał jeden z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
