Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Wiedźmin 2” sprzedaje się lepiej niż poprzednia wersja

21 maja 2011 | Ekonomia | Dariusz Wolak

Najnowsza produkcja Optimusa, w trzy dni po premierze (miała miejsce 17 maja w wersji na PC) ustanowiła nowy, absolutny rekord sprzedaży na polskim rynku gier

Kupiło ją 56 tys. fanów. „Wiedźmin", który trafił na rynek jesienią 2007 r., w ciągu trzech pierwszych dni sprzedał się w ilości 35 tys. egzemplarzy. Optimus zwraca ponadto uwagę, że dane dotyczące pierwszego „Wiedźmina" obejmują weekend po premierze, który zwyczajowo generuje najlepsze wyniki. „Wiedźmin 2" ma ten okres jeszcze przed sobą.

Przedstawiciele Optimusa deklarują, że są pozytywnie zaskoczeni wielkością sprzedaży. – Dotychczas informowaliśmy, że chcemy, aby sprzedaż „Wiedźmina 2" była minimum 30 proc. wyższa od sprzedaży poprzedniej części. Okazuje się, że w ciągu pierwszych trzech dni sprzedaży w Polsce jest ona o 60 proc. wyższa – mówi Adam Kiciński, prezes technologicznej firmy.

Twierdzi, na podstawie sygnałów od zagranicznych dystrybutorów, że sprzedaż gry na głównych światowych rynkach również idzie lepiej, niż oczekiwano przed premierą.

 

Brak okładki

Wydanie: 8933

Spis treści
Zamów abonament