Mniej polis od brokerów
Kupując ubezpieczenie, co trzeci klient dopłaciłby za obiektywną poradę
Aż 52 proc. badanych nie wierzy, że firma ubezpieczeniowa zapewnia im obiektywną informację i doradztwo – wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Accenture. Jednocześnie obserwowany jest spadek lojalności klientów – w 2010 r. aż 53 proc. z nich przy planowaniu wykupu polisy lub jej przedłużeniu zastanawiało się nad zmianą ubezpieczyciela. – Mimo tłumaczenia agentów klienci nie zawsze rozumieją konstrukcję i zakres w przypadku ubezpieczeń skomplikowanych. Jednak są też produkty proste i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta