Kina chcą więcej zarabiać na 3D
Cinema City będzie sprzedawać widzom okulary do oglądania filmów w 3D. Podobną drogą chce pójść Multikino
Od piątku w wybranych kinach z grupy Cinema City International funkcjonują nowe ceny biletów 3D. Spółka wyodrębniła z nich cenę jednorazowych okularów. To efekt nowej polityki operatora tych multipleksów, o której pisaliśmy na łamach „Rz", gdy spółka wybrała nowego dostawcę rozwiązań 3D, w tym jednorazowych okularów: Masterimage 3D.
Gdy Cinema City podpisywało umowę, w odpowiedzi na nasze pytania o plany z nią związane zarząd spółki zapewniał, że w jednorazowe okulary będą wyposażane głównie kina nowe.
Nasi rozmówcy wskazywali, że to zapowiedź nowej polityki operatorów multipleksów. Teraz przyznaje to także Mooky Greidinger, prezes Cinema City...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta