Reklamowe laury dla Binga i Nike
Trzy srebrne statuetki lwów i dwie brązowe przywiozą z prestiżowego 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes polskie agencje
Microsoft, właściciel konkurującej z Google'em przeglądarki, wynajął do stworzenia swojej kampanii amerykańską agencję Droga5 New York. Bing chciał odmłodzić swoich użytkowników (głównie korzystają z niego kobiety w średnim wieku) oraz wypromować swoje usługi geolokalizacyjne. Agencja wykorzystała do tego osobę rapera Jay-Z, który właśnie wydał autobiografię.
Fragmenty z jego książki (350 stron) pod tytułem „Odkodowany" zostały porozklejane w 13 największych miastach na świecie – w klubach, na billboardach, przystankach, także na wyprodukowanej w tym celu odzieży. A zainteresowani...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta