Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przekąski z automatu

27 czerwca 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska Piotr Mazurkiewicz
Rynek vendingowy rozwija się dynamicznie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek vendingowy rozwija się dynamicznie

Maszyn sprzedających napoje, batoniki czy bilety może być już ok. 50 tys.

Tegoroczne wydatki Polaków na produkty z urządzeń vendingowych sięgną 300 mln zł i będą o 17 proc. wyższe niż w 2009 r. – szacuje firma badawcza Euromonitor International. Natomiast w przyszłym roku powinny zwiększyć się o kolejne

9 proc.

Zdaniem Doroty Liszki, rzecznika prasowego grupy Maspex Wadowice, czołowej firmy w Europie Środkowej, polski rynek vendingu ma szansę rozwijać się jeszcze kilkanaście lat. Powód? – Patrząc na kraje zachodnie wciąż pozostajemy w tyle – mówi Liszka.

– Obecnie w Polsce na tysiąc mieszkańców...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8963

Spis treści
Zamów abonament