Przekąski z automatu
Maszyn sprzedających napoje, batoniki czy bilety może być już ok. 50 tys.
Tegoroczne wydatki Polaków na produkty z urządzeń vendingowych sięgną 300 mln zł i będą o 17 proc. wyższe niż w 2009 r. – szacuje firma badawcza Euromonitor International. Natomiast w przyszłym roku powinny zwiększyć się o kolejne
9 proc.
Zdaniem Doroty Liszki, rzecznika prasowego grupy Maspex Wadowice, czołowej firmy w Europie Środkowej, polski rynek vendingu ma szansę rozwijać się jeszcze kilkanaście lat. Powód? – Patrząc na kraje zachodnie wciąż pozostajemy w tyle – mówi Liszka.
– Obecnie w Polsce na tysiąc mieszkańców...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta