Trzeba obalić stereotypy
Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności z Agencji Rynku Rolnego
Jak organizacje branżowe wykorzystują środki Funduszu Promocji Mięsa Wołowego?
Piotr Kondraciuk: Fundusz powstał dwa lata temu. Wcześniej przez wiele lat producenci i przetwórcy próbowali znaleźć sposób na finansowanie działań promocyjnych z własnych środków. Jednak okazało się to dużo trudniejsze, niż zakładano. Podobnie sytuacja wyglądała w całej Europie, a nawet w Stanach Zjednoczonych. Było oczywiste, że promocja kategorii produktów jest potrzebna, ale brakuje na nią środków. Postanowiono wprowadzić ustawowe rozwiązania, które będą skutkować obowiązkowym gromadzeniem pieniędzy dla danej branży. Dzięki temu dziś mogą z nich korzystać organizacje zrzeszające hodowców, producentów, by realizować własne pomysły promujące wołowinę. Jednym z obecnych beneficjentów, którzy prowadzą tego typu program, jest Polski...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta