Marka słabsza o miliardy dolarów
W 2001 r., gdy amerykańska firma Interbrand po raz pierwszy umieściła Nokię w swym rankingu 100 najcenniejszych globalnych marek, fiński producent kultowych wówczas telefonów komórkowych znalazł się na piątym miejscu, wyceniany na ponad 35 mld dol.
Borykający się wtedy z problemami finansowymi Apple, który nie liczył się jako konkurent Nokii. Był gdzieś pod koniec czwartej dziesiątki z marką wartą 5,5 mld dol.
Najnowszy tegoroczny ranking Interbranda po raz kolejny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta