Rośnie sprzedaż napojów bez cukru
Ponad 670 mln zł wydadzą Polacy na napoje dietetyczne w 2013 roku. Za pięć lat rynek ten będzie wart niemal 100 mln zł więcej.
Najwięcej w Europie na napoje light, ponad 80 euro, wyda w tym roku przeciętny mieszkaniec Norwegii – szacuje firma badawcza Euromonitor International. W pierwszej trójce są też Irlandczycy z 40 euro i Brytyjczycy z 32,8 euro.
W Polsce średnie wydatki na napoje light są nadal 20 razy niższe niż w Norwegii, jednak popyt będzie się zwiększał.
– Rynek produktów light z pewnością nadal będzie się rozwijał. Zmieniają się bowiem przyzwyczajenia konsumentów, którzy w trosce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta