Rola PR w polskich firmach będzie rosła
Zmiany na rynku mediów i reklamy wymagają od firm PR szybszej reakcji i większej kreatywności. Branża jest przekonana, że jej rola będzie rosła
Nową sferę problemów w branży komunikacyjnej stworzył Internet. – W Internecie dużo łatwiej jest dziś rozpowszechnić zarzuty na temat firm, na ogół dzieje się to anonimowo. Jest do tego wręcz idealny – zauważył Grzegorz Lindenberg, założyciel „Super Expressu", na panelu dyskusyjnym w ramach konferencji branży public relations „PR Forum". Jak dodawał, ludzie chętnie zawierzają w sieci opiniom innych internautów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta