Polacy awansują w motokoncernach
Coraz więcej menedżerów z naszego kraju zajmuje kierownicze stanowiska w międzynarodowych strukturach wielkich firm samochodowych.
Z początkiem marca jednym z wiceprezesów Mazda Motor Europe zostanie Wojciech Halarewicz. Ma odpowiadać za strategię i działania w zakresie komunikacji marketingowej. Obecnie Halarewicz jest dyrektorem zarządzającym Mazda Włochy, a wcześniej wprowadzał japońską markę na polski rynek.
W międzynarodowych strukturach Chevroleta awansował z kolei Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. Został dyrektorem generalnym nowo utworzonego Regionu Europy Północnej.
Karierę w GM zaczynał w 1994 r., szefem marki w Polsce jest od 2009 r. Od tego czasu na rynku polskim Chevrolet prawie podwoił sprzedaż.
150 tys. osób jest zatrudnionych w sektorze produkcyjnym polskiej branży motoryzacyjnej
– Moim celem jest dalsze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta