Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci kontrolują koszty

05 marca 2013 | Prawo | Katarzyna Borowska
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa

Rozmowa | Nicholas Cheffings, Global Chairman of Hogan Lovells

Rz: Jak wyglądała praca prawnika, kiedy zaczynał pan karierę w tym zawodzie?

Jestem prawnikiem od ponad 30 lat. W tym czasie nastąpiły znaczne zmiany w tej profesji, szczególnie w   wykorzystywaniu nowych technologii. Kiedy zaczynałem pracę w zawodzie, ekscytowało nas to, co było jak na tamte czasy nowością: komunikacja za pomocą faksu. Otrzymywaliśmy dokumenty drogą faksową, czytaliśmy i umieszczaliśmy je w segregatorach, a po kilku miesiącach musieliśmy znowu prosić klientów o przesłanie tego samego dokumentu, bo jakość kopii była tak słaba, że dokument po pewnym czasie stawał się nieczytelny. Świat idzie naprzód i  faksy poszły w zapomnienie. Mamy teraz dostęp do dokumentów w zupełnie innej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9478

Wydanie: 9478

Spis treści
Zamów abonament