Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luty dobry reklamowo dla telewizji, marzec zaczął się gorzej

05 marca 2013 | Ekonomia | ML

Marzec i kolejne miesiące na telewizyjnym rynku pokażą, czy mamy do czynienia z reklamową odwilżą.

Jak podaje broker reklamowy kanałów tematycznych Atmedia, w lutym liczba tzw. sprzedanych kontaktów z reklamą   (liczba odbiorców, do których dotarła reklama) wzrosła rok do roku o 2 proc. Cennikowe wpływy telewizji wzrosły o jedną piątą. -Marketerzy korzystają z niskich cen i intensyfikują kampanie. Reklamowej aktywizacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9478

Wydanie: 9478

Spis treści
Zamów abonament