Luty dobry reklamowo dla telewizji, marzec zaczął się gorzej
Marzec i kolejne miesiące na telewizyjnym rynku pokażą, czy mamy do czynienia z reklamową odwilżą.
Jak podaje broker reklamowy kanałów tematycznych Atmedia, w lutym liczba tzw. sprzedanych kontaktów z reklamą (liczba odbiorców, do których dotarła reklama) wzrosła rok do roku o 2 proc. Cennikowe wpływy telewizji wzrosły o jedną piątą. -Marketerzy korzystają z niskich cen i intensyfikują kampanie. Reklamowej aktywizacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta