Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wreszcie nadciąga ożywienie na krajowym rynku reklamy

18 czerwca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy ma stabilnie rosnąć
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy ma stabilnie rosnąć

Analitycy coraz odważniej mówią o końcu reklamowego kryzysu. Niektórzy spodziewają się nawet, że rynek reklamy wzrośnie już w przyszłym roku.

Jako pierwsi większy optymizm zaczęli przejawiać specjaliści z domów maklerskich. Analitycy domu maklerskiego PKO BP oszacowali, że choć polski rynek reklamy skurczył się w I kw. o 7,5 proc., to stacje telewizyjne sygnalizują wyhamowanie negatywnej dynamiki w nadchodzących kwartałach. – W naszym scenariuszu zakładamy malejącą dynamikę spadku rynku do końca roku. Początek 2014 powinien przynieść wzrosty rynku reklamy w Polsce. Nasz scenariusz zakłada 6-proc. spadek całego rynku reklamy w 2013 roku i 6-proc. odbicie rynku w 2014 – podają. Za optymistycznymi prognozami poszły pozytywne dla firm zmiany rekomendacji dla akcji mediowych spółek giełdowych....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9564

Wydanie: 9564

Spis treści
Zamów abonament