Wreszcie nadciąga ożywienie na krajowym rynku reklamy
Analitycy coraz odważniej mówią o końcu reklamowego kryzysu. Niektórzy spodziewają się nawet, że rynek reklamy wzrośnie już w przyszłym roku.
Jako pierwsi większy optymizm zaczęli przejawiać specjaliści z domów maklerskich. Analitycy domu maklerskiego PKO BP oszacowali, że choć polski rynek reklamy skurczył się w I kw. o 7,5 proc., to stacje telewizyjne sygnalizują wyhamowanie negatywnej dynamiki w nadchodzących kwartałach. – W naszym scenariuszu zakładamy malejącą dynamikę spadku rynku do końca roku. Początek 2014 powinien przynieść wzrosty rynku reklamy w Polsce. Nasz scenariusz zakłada 6-proc. spadek całego rynku reklamy w 2013 roku i 6-proc. odbicie rynku w 2014 – podają. Za optymistycznymi prognozami poszły pozytywne dla firm zmiany rekomendacji dla akcji mediowych spółek giełdowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta