Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej skarg na banki

14 lutego 2014 | Ekonomia
Klienci są bardziej świadomi swoich praw
źródło: Rzeczpospolita
Klienci są bardziej świadomi swoich praw

Usługi | W 2013 roku było więcej sporów związanych z polisolokatami.

Monika sajewicz

W 2013 r. do arbitra bankowego działającego przy Związku Banków Polskich  wpłynęły 1253 skargi, o 124 więcej niż rok wcześniej. Klienci są coraz bardziej świadomi swoich praw, częściej czytają umowy, negocjują. To także efekt pojawiania się w mediach tematów związanych z  problematycznymi umowami i produktami finansowymi. Klienci dowiadują się, że mają szansę w sporach z bankami.

Arbiter rozstrzyga spory, w sytuacji gdy zakończyło się postępowanie reklamacyjne w banku, a klient nadal chce dochodzić swoich praw.

W odróżnieniu od poprzednich lat, gdy wśród skarg zdecydowanie dominowały te związane z kredytami, w ubiegłym roku stanowiły one połowę, bo przybyło skarg dotyczących...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9764

Wydanie: 9764

Spis treści
Zamów abonament